fredag 11 februari 2011

GLAD!!

jag är jätte glad för jag läser andra roliga bloggar t.ex godisbloggen http://godisbloggen.se/ läs börja kommentera den och njut av alla bilder och allt godis och han verkar vara jätte snäll!! jag rekomenderar den
nu kommer vi till det där "glada" saken jag är inte ledssen,arg och sur. Okej jag blir lite arg på min dator, den byter hella tiden rad ni vat väl hur det ser ut när man skriver ett nytt inlägg? om ni inte har det så tittar ni längst upp i hörnet på min och alla andras blogg så kan ni starta en egen blogg om ni vill värkligen vata eller såå  kan ni ju bara fråga nån kompis om dom har en blogg så kan ni blogga med eran kompis. Ni kan starta en egen blogg då kan ni välja färger på eran text, lägga in länkar och sist men inte minst välja tema. Jag har ju godis som tema som ni kanske har märkt! men ni kan ju ha: fotboll, is hokey(jag tror att det stavas så), prinssor, och mycket mycket mera. Som ni kanske har märkt om ni har läst godisbloggen så har den jätte många bilder, men jag brukar inte resa så mmycket så det blir inte så många foton på godis som är faktiskt är lite tråkigt. Men vi ses i morgon för nu måste jag gå. Hejs svejs lingon Hej. Jaja hej då!!

2 kommentarer: